Don't Starve
Klei Entertainment (
akcji ) Don't Starve to przygodowa
gra akcji z domieszką elementów cRPG i strategii, za której powstanie
odpowiada studio Klei Entertainment. Główny bohater – Wilson jest
naukowcem-dżentelmenem, który za sprawą tajemniczego demona trafia do
świata dziczy. Gracz ma za zadanie pomóc mu przetrwać w nieprzyjaznym
środowisku i znaleźć sposób powrotu do domu.
Postacie
Obecnie istnieje 9 grywalnych
postaci w Don`t Starve. Pierwszą postacią, którą można zagrać jest
Wilson którym rozpoczynamy naszą historię gry. Inne
postacie mogą zostać pozyskane, kiedy postać
zginie i otrzyma odpowiednią liczbę
doświadczenia. Każda z postaci posiada specjalną cechę lub umiejętność. Głosy postaci inicjują dźwięki instrumentów.
Niewprowadzone/Planowane postacie
Dodatkowo w plikach gry i w internecie możemy znaleźć inne,
Niewprowadzone/Planowane postacie, jednak
Klei Entertainment ogłosiło, że nie pojawią się w grze do czasu premiery. Postacie istnieją jedynie w formie portretów lub dźwięków w plikach gry.
Cytaty i dźwięki
Wszystkie postacie posiadają własne dźwięki i różne cytaty, które
wypowiadają podczas oglądania obiektów, z wyjątkiem Wesa, który
przedstawia pantomimę. Jednakże, po kilku próbach mówi "Nie mogę tego
zrobić". Cytaty:
Wilson'a,
Willow,
Wendy,
Wolfgang'a,
WX-78,
Woodie,
Wickerbottom,
Waxwella oraz
pantomima Wes'a.
Postacie i ich cechy
Willow - Nie otrzymuje obrażeń od ognia, ma swoją ulubioną
zapalniczkę, Zapala ogień gdy ma niskie zdrowie psychiczne.
Wolfgang - Silniejsze uderzenia w zależności od napełnienia żołądka, Boi się ciemności i potworów.
WX-78 - Nie jest wybredny, ładuje się przez uderzenie pioruna, ulepsza się za pomocą przekładni
Wickerbottom - Wie wiele rzeczy, Osobiście pisze
Książki, Nie moze spać w nocy i nienawidzi zgniłego jedzenia.
Wes - Nie mówi, trudno mu pozostać przy życiu. Praktykuje sztukę tworzenia balonów.
Maxwell - Jest elegancki, szczupły, nosi własny miecz. Może korzystać z Codexu Umbra.
Zwierzęta (ang. Animals) są neutralnymi stworzeniami, które mogą zostać spotkane na świecie. Zazwyczaj są przyjazne, chyba, że zostaną sprowokowane (z wyjątkiem zabójczej pszczoły, żaby oraz świni strażnika, które atakują gdy postać podejdzie zbyt blisko). Niektóre zwierzęta są pasywne i nigdy nie atakują.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz